Wnioski z ewaluacji:
 1. Szkoła kładzie nacisk na jakość uczenia się, o czym świadczą wyniki uczniów, z których w pełni zadowoleni są rodzice.
  2. Wypracowana i realizowana w szkole koncepcja pracy określa ramy funkcjonowania szkoły, zapewnia dobry klimat oraz sukces edukacyjny uczniów.
  3. W szkole monitoruje się postęp rozwoju ucznia, w tym również rozwój emocjonalny.
  4. Wprowadzane zmiany w procesach edukacyjnych są wynikiem właściwych relacji interpersonalnych i zespołowego działania nauczycieli, co sprzyja efektywności kształcenia i wychowania.
  5. Współpraca nauczycieli w doskonaleniu procesów edukacyjnych zapewnia realizację podstawy programowej, wspomaga ucznia w procesie uczenia się oraz kładzie nacisk na wychowanie świadomego i kreatywnego człowieka.
  6. Nauczyciele podejmują nowatorskie działania zwiększające szanse na sukces edukacyjny uczniów.
  7. Nauczyciele w pracy z uczniami korzystają z technologii informacyjno-komunikacyjnych, co podnosi atrakcyjność zajęć oraz zachęca do większej aktywności i zaangażowania młodzieży.
  8. Uczniowie osiągają sukcesy edukacyjne za przyczyną spójnie skonstruowanego systemu zajęć obowiązkowych na poziomach zaawansowanych.
  9. Młodzież licealna ma szansę na poszerzanie swoich pasji i zainteresowań poznawczych biorąc udział w warsztatach interdyscyplinarnych.
  10. Szkoła gwarantuje uczniom szerokie uczestnictwo kulturze oraz rozwija ich zainteresowanie sztuką.
  11. Szkoła przygotowuje uczniów do publicznych wystąpień i udziału w życiu społecznym
  12. System wychowawczy szkoły oparty jest na istotnych wartościach humanistycznych, a  skutkiem świadomych oddziaływań nauczycieli młodzież prezentuje pożądane postawy kulturowe i społeczne.
  13. Szkoła współpracuje z wieloma organizacjami i instytucjami działającym w lokalnym środowisku, kładąc nacisk na kształtowanie u młodzieży postawy aktywności i poczucia odpowiedzialności.
  14. Szkoła utrzymuje kontakt i współpracuje ze swoimi absolwentami, których osiągnięcia stają się przykładem dla uczniów i motywują ich w procesie dydaktycznym.
  15. Uczniowie szkoły mają wysoką samoocenę i są dobrze przygotowani do kontynuowania kształcenia na wybranym kierunku studiów.
  16. Uczniowie, dzięki bogatej ofercie edukacyjnej, uzyskują szeroką perspektywę poznawczą.
     |     Wymaganie     |        Poziom spełniania wymagania     |   
     |     Obszar: Efekt     |              |   
     |     Analizuje się wyniki   sprawdzianu, egzaminu    gimnazjalnego, egzaminu   maturalnego i egzaminu    potwierdzającego kwalifikacje   zawodowe     |        A     |   
     |     Uczniowie nabywają wiadomości i   umiejętności     |        A     |   
     |     Uczniowie są aktywni     |        A     |   
     |     Respektowane są normy społeczne     |        A     |   
     |     Obszar: Procesy     |              |   
     |     Szkoła lub placówka ma   koncepcję pracy     |        A     |   
     |     Oferta edukacyjna umożliwia   realizację podstawy    programowej     |        A     |   
     |     Procesy edukacyjne mają   charakter zorganizowany     |        A     |   
     |     Procesy edukacyjne są efektem   współdziałania nauczycieli     |        A     |   
     |     Kształtuje się postawy uczniów     |        A     |   
     |     Prowadzone są działania służące   wyrównywaniu szans edukacyjnych     |        A     |   
     |     Obszar: Środowisko     |              |   
     |     Wykorzystywane są zasoby   środowiska na rzecz    wzajemnego rozwoju     |        A     |   
     |     Wykorzystywane są informacje o   losach absolwentów     |        A     |   
     |     Promowana jest wartość edukacji     |        A     |   
     |     Rodzice są partnerami szkoły     |        A     |   
     |     Obszar: Zarządzanie     |              |   
     |     Funkcjonuje współpraca w   zespołach     |        A     |   
     |     Sprawowany jest wewnętrzny   nadzór pedagogiczny     |        B     |   
     |     Szkoła lub placówka ma   odpowiednie warunki    lokalowe i wyposażenie     |        B     |