  | 
 Użytkowników Online | 
  | 
  | 
  | 
 
  | 
  Gości Online: 1 
Brak Użytkowników Online 
   Zarejestrowanch Uzytkowników: 232 
  Najnowszy Użytkownik: agnieszka_michalska
 | 
  | 
 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  
 | 
  | 
 Ucz się polskiego... | 
  | 
  | 
  | 
 
  | 
 zaprezentować jedną zwrotkę i refren, które wylosujecie. Oceniane będą:   - znajomość słów,   - melodii,   - zaangażowanie całej klasy,   - aranżacja muzyczna - granie na instrumentach,   - artystyczny pomysł na przedstawienie zwrotki.    Słowa i muzykę znajdziecie tutaj.    Drugim zadaniem będzie nauka poloneza - czworo z każdej klasy - dwie dziewczyny i  dwóch chłopców wezmą udział w konkursie, którego wynik będzie zależał  od wszystkich uczestników. Grupa 20 osób z różnych klas, w różnych  międzyklasowych parach odtańczy poloneza Wojciecha Kilara. Kroków i  figur nauczy Was Pani Profesor  Szafrańska.    Oceniane będą    - prezencja- miło widziane garnitury i eleganckie kreacje pań,   - sposób wykonania - znajomość kroków, figur, umiejętność zgrania całej grupy.   O historii tego tańca możecie przeczytać tutaj.          Do wykonania zadań klasowych będzie potrzebna Wam znajomość  frazeologizmów. Przypomnijcie sobie, co to są związki frazeologiczne,  skąd pochodzą, jakie ( np. mitologia, Biblia, reklama, literatura,  przysłowia, kultura). Tutaj znajdziecie słownik frazeologiczny,  z  którego skorzystamy, układając zadania         Zgromadźcie sporą ilość nakrętek, słomek, plastelinę, farby,  kredki,blok techniczny - będą potrzebne do wykonania zadań plastycznych.      Nie zapomnijcie o przyniesieniu Słownika ortograficznego z opisem norm - przyda się na pewno i to nie jeden.      Wygra najlepszy - nagroda niespodzianka - czeka!     | 
  | 
 
  | 
 Dodane przez anna_bialobrzeska
dnia 24/05/2011 19:04 
(0) Komentarzy ˇ
(1145) Czytań  Drukuj
 |   | 
 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  
  | 
 Komentarze | 
  | 
 | 
  | 
 
  | 
Brak komentarzy.
 | 
  | 
 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  
  | 
 Dodaj komentarz | 
  | 
 | 
  | 
 
  | 
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
 | 
  | 
 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  
 | 
 |