19-03-2024 08:15
Nawigacja
· Profile nauczania
· Jak zaplanowaliÅ›my rok szkolny?
· Jak oceniamy?
· Plan lekcji
· Dziennik elektroniczny
· Wykaz podrÄ™czników
· Egzaminy
· Warsztaty interdyscyplinarne
· Projekt edukacyjny
· SzkoÅ‚a zimowa
· Kontakty zagraniczne
· ZajÄ™cia pozalekcyjne
· Przedmioty na poziomie zaawansowanym
· Galeria
· Strona Główna
· Linki
· Szukaj
· Strona Startowa
· Ekosik
· Dokumenty szkolne
· Classroom
Rekrutacja 2019/2020
Profile nauczania
Wiecej o nas...
Plan nauczania liceum 3-letniego
Plan nauczania liceum 4-letniego
Regulamin przyjmowania do Liceum 3-letniego i 4-letniego
Wymagania egzaminacyjne
Stypendia naukowe
Potrzebne dokumenty
Jak do nas dojechać?
Wyniki matur
Wyniki 2005
Wyniki 2006
Wyniki 2007
Wyniki 2008
Wyniki 2009
Wyniki 2010
Wyniki 2011
Wyniki 2012
Wyniki 2013
Wyniki 2014
Media o nas ...
PiszÄ… o nas...
Szkoła z klasą

Szkoła z klasą

Jak nas widzÄ… tak o nas piszÄ…
egzamin2





1)   poziom A - oznaczający bardzo wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę;

2)   poziom B - oznaczający wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę;

3)   poziom C - oznaczający średni stopień wypełniania wymagania przez szkołę;

4)   poziom D - oznaczający podstawowy stopień wypełniania wymagania przez szkołę;

5)   poziom E - oznaczający niski stopień wypełniania wymagania przez szkołę.

Efektem pracy grupy ewaluatorów jest raport (52 strony), który można przeczytać TUTAJ.

 

W tym miejscu zamieszczam fragment: wnioski końcowe i oceny:

Wnioski z ewaluacji:

1. Szkoła kładzie nacisk na jakość uczenia się, o czym świadczą wyniki uczniów, z których w pełni

zadowoleni sÄ… rodzice.

2. Wypracowana i realizowana w szkole koncepcja pracy określa ramy funkcjonowania szkoły, zapewnia

dobry klimat oraz sukces edukacyjny uczniów.

3. W szkole monitoruje się postęp rozwoju ucznia, w tym również rozwój emocjonalny.

4. Wprowadzane zmiany w procesach edukacyjnych są wynikiem właściwych relacji interpersonalnych

i zespołowego działania nauczycieli, co sprzyja efektywności kształcenia i wychowania.

5. Współpraca nauczycieli w doskonaleniu procesów edukacyjnych zapewnia realizację podstawy

programowej, wspomaga ucznia w procesie uczenia się oraz kładzie nacisk na wychowanie świadomego

i kreatywnego człowieka.

6. Nauczyciele podejmują nowatorskie działania zwiększające szanse na sukces edukacyjny uczniów.

7. Nauczyciele w pracy z uczniami korzystają z technologii informacyjno-komunikacyjnych, co podnosi

atrakcyjność zajęć oraz zachęca do większej aktywności i zaangażowania młodzieży.

8. Uczniowie osiągają sukcesy edukacyjne za przyczyną spójnie skonstruowanego systemu zajęć

obowiązkowych na poziomach zaawansowanych.

9. Młodzież licealna ma szansę na poszerzanie swoich pasji i zainteresowań poznawczych biorąc udział

w warsztatach interdyscyplinarnych.

10. Szkoła gwarantuje uczniom szerokie uczestnictwo kulturze oraz rozwija ich zainteresowanie sztuką.

11. Szkoła przygotowuje uczniów do publicznych wystąpień i udziału w życiu społecznym

12. System wychowawczy szkoły oparty jest na istotnych wartościach humanistycznych, a  skutkiem

świadomych oddziaływań nauczycieli młodzież prezentuje pożądane postawy kulturowe i społeczne.

13. Szkoła współpracuje z wieloma organizacjami i instytucjami działającym w lokalnym środowisku,

kładąc nacisk na kształtowanie u młodzieży postawy aktywności i poczucia odpowiedzialności.

14. Szkoła utrzymuje kontakt i współpracuje ze swoimi absolwentami, których osiągnięcia stają się

przykładem dla uczniów i motywują ich w procesie dydaktycznym.

15. Uczniowie szkoły mają wysoką samoocenę i są dobrze przygotowani do kontynuowania kształcenia

na wybranym kierunku studiów.

16. Uczniowie, dzięki bogatej ofercie edukacyjnej, uzyskują szeroką perspektywę poznawczą.

Wymaganie

Poziom spełniania wymagania

Obszar: Efekt

Analizuje siÄ™ wyniki sprawdzianu, egzaminu

gimnazjalnego, egzaminu maturalnego i egzaminu

potwierdzajÄ…cego kwalifikacje zawodowe

A

Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności

A

Uczniowie sÄ… aktywni

A

Respektowane są normy społeczne

A

Obszar: Procesy

Szkoła lub placówka ma koncepcję pracy

A

Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy

programowej

A

Procesy edukacyjne majÄ… charakter zorganizowany

A

Procesy edukacyjne są efektem współdziałania nauczycieli

A

Kształtuje się postawy uczniów

A

Prowadzone są działania służące wyrównywaniu szans edukacyjnych

A

Obszar: Åšrodowisko

Wykorzystywane są zasoby środowiska na rzecz

wzajemnego rozwoju

A

Wykorzystywane są informacje o losach absolwentów

A

Promowana jest wartość edukacji

A

Rodzice są partnerami szkoły

A

Obszar: ZarzÄ…dzanie

Funkcjonuje współpraca w zespołach

A

Sprawowany jest wewnętrzny nadzór pedagogiczny

B

Szkoła lub placówka ma odpowiednie warunki

lokalowe i wyposażenie

B

 

 

Komentarze
Brak dodanych komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Warto odwiedzić strony:
Biblioteka Publiczna w Swarzędzu
PÅ‚ywalnia Wodny Raj
Stan powietrza i pogoda
Losowa fotografia
Wygenerowano w sekund: 1.19 18,472,028 Unikalnych wizyt