KIESZEŃ VINCENTA 2009
Dodane przez malgorzata_danielewicz dnia 07-05-2009 23:11:14
Pierwszego dnia międzynarodowych warsztatów uczniowie realizowali projekt poznańskiej ASP Zatrzymane w czasie. Dostali tylko stos dziwnych i nieostrych fotografii niewiadomo czego, kilkadziesiat litrów farby i kleju, kilogramy papieru, włóczki, taśmy, itp. Udało im się stworzyć niezwykle ciekawe historie fotograficznych kadrów, określić osoby i miejsca ich powstania i, co najważniejsze, wszystkie te odkrycia przełożyć na intrygujące prace plastyczne, wykonane w różnych technikach. Jedna z nich (Idy i Gosi) zdobi wnętrze hollu szkoły (przydźwigana przez Michała).
Projekt LaborARTorium, realizowany przez Michaela Kurzwellego z Uniwersytetu Europejskiego we Frankfurcie, stanowił prowokację do burzliwej debaty nad formułą idealnej - nowoczesnej szkoły. Zrodziły się bardzo konstruktywne pomysły i awangardowe modele budynków oraz pomocy naukowych. Naszym uczniom brakuje przede wszystkim:

Treść rozszerzona
obiektywnie zaprojektowanych nauczycieli - robotów (wzór: Gwiezdne wojny), podręcznych rodziców - robotów ( przydatnych w szkole), budy z Rambem ( kat ), koleżanek bez biustu ( 65cm ), różowego i zakręconego wejścia i jeszcze paru drobiazgów ( smalcu, sauny, kanapy...).
Byli wspaniali: kreatywni, kulturalni i bardzo zabawni. Tworzyli coś ważnego, a teraz nadrabiają szkolne zaległości.