19-03-2024 06:47
Nawigacja
· Profile nauczania
· Jak zaplanowaliÅ›my rok szkolny?
· Jak oceniamy?
· Plan lekcji
· Dziennik elektroniczny
· Wykaz podrÄ™czników
· Egzaminy
· Warsztaty interdyscyplinarne
· Projekt edukacyjny
· SzkoÅ‚a zimowa
· Kontakty zagraniczne
· ZajÄ™cia pozalekcyjne
· Przedmioty na poziomie zaawansowanym
· Galeria
· Strona Główna
· Linki
· Szukaj
· Strona Startowa
· Ekosik
· Dokumenty szkolne
· Classroom
Rekrutacja 2019/2020
Profile nauczania
Wiecej o nas...
Plan nauczania liceum 3-letniego
Plan nauczania liceum 4-letniego
Regulamin przyjmowania do Liceum 3-letniego i 4-letniego
Wymagania egzaminacyjne
Stypendia naukowe
Potrzebne dokumenty
Jak do nas dojechać?
Wyniki matur
Wyniki 2005
Wyniki 2006
Wyniki 2007
Wyniki 2008
Wyniki 2009
Wyniki 2010
Wyniki 2011
Wyniki 2012
Wyniki 2013
Wyniki 2014
Media o nas ...
PiszÄ… o nas...
Szkoła z klasą

Szkoła z klasą

Inauguracyjny wykład Szkolnej Akademii Myślenia nie tylko dla matematyków
SAM
Dr J. Flotyński opracował metodę modelowania interaktywnych treści 3D, która pozwala projektować aplikacje VR/AR specjalistom dziedzinowym, bez posiadania specjalistycznej wiedzy programistycznej.
Obszar jego badań to ważna i przyszłościowa problematyka — wirtualna rzeczywistość (VR – virtual reality) i wzbogacona rzeczywistość (AR – augmented reality). Aplikacje VR/AR łączące interaktywne treści trójwymiarowe (3D) i zaawansowane urządzenia służące do prezentacji i interakcji z tego typu treściami, takie jak hełmy, okulary, interfejsy haptyczne i systemy przechwytywania ruchu, są coraz powszechniej stosowane w różnych dziedzinach, m.in. w edukacji, medycynie, inżynierii i dziedzictwie kulturowym. Powstają wirtualne laboratoria dla uczniów, symulatory operacji chirurgicznych, wirtualne konfiguratory samochodów i wirtualne muzea. W swoich badaniach dr Flotyński przyjął założenie, że to nie informatycy, a specjaliści dziedzinowi (np. nauczyciele, lekarze, inżynierowie, muzealnicy)
powinni być głównymi autorami aplikacji VR/AR wykorzystywanych w swoich dziedzinach. Opracował więc metodę modelowania interaktywnych treści 3D odwołującą się do znaczenia (semantyki) pojęć dziedzinowych, która nie wymaga specjalistycznej wiedzy z zakresu programowania, grafiki i animacji komputerowej. Metodę tę dr Flotyński rozwijał we współpracy z podmiotami gospodarczymi oraz uznanymi zagranicznymi ośrodkami badawczymi.
Na wykład zapraszam licealistów, nie tylko z poziomu zaawansowanego matematyki i wszystkich nauczycieli. Uczniów Gimnazjum, ktorzy chcą wziąć udział w wykładzie proszę o kontakt z wychowawcą.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Warto odwiedzić strony:
Biblioteka Publiczna w Swarzędzu
PÅ‚ywalnia Wodny Raj
Stan powietrza i pogoda
Losowa fotografia
Wygenerowano w sekund: 0.18 18,471,811 Unikalnych wizyt