Szkoła Zimowa 2019 - zaczynamy bardzo wcześnie - prawie w nocy!
Dodane przez witold_gromadzki dnia 22/02/2019 10:19
    Wczoraj liczyliśmy już godziny. Nie wszyscy tej nocy spali... Pierwsi na peronie byli licealiści, którzy odpowiadali za bagaże. Dzięki tej wczesnej porze wsiadaliśmy przez dwie godziny z wyjątkowym spokojem - ogrzany pociąg cierpliwie czekał przy pustym peronie. Odjechaliśmy punktualnie. Kolejny przystanek: Kraków, a potem już autobusami do Alpiny. Są już pierwsze FOTY TUTAJ . Będą kolejne... Mija niedziela. Wszyscy już znają rytm: śniadanie, narty, wycieczka, obiad, lekcje, zajęcia wieczorne, kolacja, spanie, itd. .Poniedziałek: pogoda świetna, warunki rewelacyjne, jeździmy na Tyliczu. Dzisiaj jeszcze lekcje i kino - oczywiście nowe fotki...TUTAJ! Dalej też wyniki konkursu zjazdowego, znamy najlepszych narciarzy Szkoły!.... Ostatnie FOTY TUTAJ.

Rozszerzona zawartość newsa
Ciągle o poniedzialku..."Dzisiaj słońce przyświecało nam na stoku. Śnieg był wspaniały, miękki i rewelacyjny do jazdy. Grupa spacerowa dotarła do jeziora Czarna Młaka, które okazało się białe (zamarznięte). Po obiedzie trzy klasy pojechały do kina na film „Chłopiec z burzy”. Po kolacji obchodziliśmy urodziny Oliwii i Michała. Po kolacji odbyła się próba teatralna oraz mecz piłki nożnej." Środa: Dzisiaj Slotwiny i trening do jutrzejszych zawodów" na zdjęciach widac intensywność treningu.... Na środowych fotkach: "Lekcje, 18 urodziny obchodzą dzisiaj Olek i Hubert z klasy II. Zajęcia wieczorne m. in. 3ab ćwiczyła jogę". Czwartek:" w nocy -6, a w dzień +17. Dzisiaj zawody narciarskie, a po obiedzie oczywiście pączki, kino i lekcje. Po kolacji siatka, kosz i disco."
Najlepsi narciarze w Szkole:
2: Jakub Majzoub
1: Jakub Szydłowski
Snowboard: Bruno Urbaniak
Duże gratulacje. W piątek rozdanie nagród, pakowanie. Od 3 godzin jedziemy do Krakowa. Przesiadka za nami jesteśmy w pociągu do Poznania.
Na miejscu zgodnie z planem. Jesteśmy w domach. Wszystkim, którzy nam pomagali, byli z nami i myśleli o nas serdeczne podziękowania. Błękit nieba, górskie widoki, śnieg ... ciągle mamy w pamięci.. no i te wspomnienia..... Do kolejnego roku.