Wokół wiosna, zielono… a my z nartami wyjeżdżamy do Krynicy!
Dodane przez witold_gromadzki dnia 04/01/2018 15:01
         Długo oczekiwana „Szkoła Zimowa” rozpoczęta.  Rozproszeni w różnych miejscach dworca wszystkie klasy spotkały się na peronie. Załadunek do wagonu rowerowego odbył się sprawnie, choć nie znalazł pochwał u obsługi pociągu…  Dojeżdżamy do Krakowa, humory dopisują! Są już pierwsze zdjęcia z odjazdu. Najważniejsza wiadomość z piątku: na Tyliczu jest śnieg! Kto nie wierzy niech koniecznie obejrzy zdjęcia! Postaramy się o fotograficzne relacje z każdego dnia zamieszczać  TUTAJ.  Sobota: na Tyliczu ciągle, dosypywany w nocy, śnieg. Wokół zielono...... Uwaga! dalej są już wyniki z finałów!

Rozszerzona zawartość newsa
.....grupa spacerowa przeszła ekstremalną trasę z Tylicza do Krynicy! Tak błotnych warunków w styczniu dawno tu nie widzieliśmy. Po lekcjach wiernie kibicowaliśmy naszym skoczkom! Mamy swój udział w zwycięstwie Kamila. Maturzyści zorganizowali wieczorem dyskotekę - sympatyczny koniec dnia.
Niedziela: dzisiaj na Szczawniku, ale jutro wracamy na Tylicz - wyżej i warunki wydają się lepsze. Były też pierwsze lekcje tańca i tradycyjne wyjazdy do krynickiego kina. Brawa dla dzielnego Wojtka!
Poniedziałek: powrót na Tylicz był dobrym pomysłem - warunki przyzwoite. Grupa spacerowa wybrała się za granicę na tradycyjną wyprawę do pana Mikołaja. Młodsi gimnazjaliści odwiedzili kino w Krynicy, a maturzyści mają za soba lekcje tańca.
Wtorek: w nocy napadało śniegu, dużo słońca! Warunki wspaniałe.
Środa: Nadal pogoda wspaniała, ale temperatury dodatnie - w nocy minusy i śniegu przybywa. Lepszych warunków narciarskich w okolicy nie ma. Za nami zawody narciarskie - czekamy na wyniki. Nie udało się uniknąć wizyty w szpitalu - na szczęście splontane nogi sympatycznych uczennic udało się porozdzielać! Skończyło się na siniakach! Licealiści jeszcze w nocy wyjechali odbierać w Warszawie laury rankingu - czekamy co przywiozą... Lekcje odbyły się normalnie. Trwają eliminacje turniejowe piłkarzyków i tenisa stołowego - finały w czwartek.
Czwartek: Rano narty Tylicz, później lekcje i pakowanie. IIIA pojechała pożegnać się z Krynicą a po kolacji miała ostatnią lekcję tańca.

Spotkanie podsumowujące szkołę zimową - ogłoszenie wyników zawodów narciarskich i snowboardowych

I miejsca

Narty LO dz - Iga Muszalska

Narty LO ch - Kuba Marszałkiewicz

Narty Gim dz - Marysia Szydłowska

Narty Gim ch - Jakub Augustyniak

Snowboard - Jakub Walczak

Turniej tenisa stołowego finał Igor Wiatr i Tomek Gościński bardzo wyrównany wygrał Tomek 3:2 w setach.

Turniej piłkarzyków wygrała drużyna Tomek Rosiński i Mateusz Fajfer.

Rozdano również inne nagrody - będą w EKOSIKU.

Piątek: od rana przygotowania do wyjazdu - wszyscy i wszystko musi się zmieścić w autobusach... - łatwo nie jest... - widać na zdjęciach...

Piątek: wszystko odbywa się planowo - wyjechali ze Złockiego autokarami, teraz są już w Krakowie... jeszcze trochę i będą w Poznaniu. Niestety Szkoła Zimowa 2018 się skończyła. Sprawnie się wyładowaliśmy i szybko rozeszliśmy... Serdeczne podziękowania ślę nauczycielom, Sympatycznej Kierowniczce, instruktorom narciarskim, wytrwałemu w leczeniu nas panu Doktorowi i całej obsłudze "Alpiny". Jeszcze tylko ostatnie fotki...