Podsumowaliśmy projekt edukacyjny EKOS-MATH-GEOCACHING
Dodane przez wioletta_michalek dnia 12/10/2016 18:08
Po sobotnich emocjach związanych z przyjmowaniem gości, którzy zwiedzali okolice Swarzędza, szukając  naszych skrzynek - przyszedł czas na podsumowanie pracy we własnym gronie. 8 grup projektowych, złożonych z uczniów klas 3a i 3b, omawiało dziś przebieg i rezultaty swojej pracy, występując przed życzliwą komisją złożoną z Pana Dyrektora, obu Wychowawczyń oraz obu Matematyczek - opiekunek projektu. Usłyszeliśmy dziś odpowiedzi na wiele pytań: jak się pracowało wspólnie? Kto wyznaczał trasę, jadąc na rowerze? Kim był Fibonacci? Kto nie opuścił żadnego wspólnego spotkania? Która część zadania była najtrudniejsza? Dowiedzieliśmy się też, że sporo zamieszania wprowadziło pewne zwierzę (lis? może borsuk?), które zamieszkiwało pozornie niezamieszkaną norę. Potraktowało ono unieszczoną w norze skrzynkę...
Rozszerzona zawartość newsa
...jako swoją własność i wciągnęło ją głębiej, uniemożliwiając jej znalezienie! Pomysłowość i zaangażowanie wszystkich grup oraz walory estetyczne ich prezentacji zostały ocenione bardzo wysoko. A nasza matematyczna ścieżka - zaczęła już żyć własnym życiem:) Ciekawe, kto pierwszy odnajdzie wszystkie 32 geokesze i dojdzie do tego ostatniego, finałowego, który znajduje się w... /nie możemy tego zdradzić - spróbujcie sami!/

Zdjęcia TUTAJ