Zasłużona wycieczka 3b
Dodane przez beata_szafranska dnia 21/06/2013 20:56

Uczniowie klasy 3b długo nie mogli dojść do porozumienia, które z miejsc w kraju lub zagranicy wybrać jako miejsce docelowe swej czerwcowej wycieczki. Dwa lata temu wybraliśmy Kaszuby, w ubiegłym roku podziwialiśmy Kotliną Kłodzką. Celem naszej tegorocznej podróży stał się Kazimierz Dolny, miejscowość położona nad naszą największą polską rzeką, Wisłą. Podczas czterech dni, które tam spędziliśmy podziwialiśmy urokliwy ryneczek, zwiedziliśmy kościół farny, basztę i zamek kazimierski. Weszliśmy na ...

Rozszerzona zawartość newsa
... górę Trzech Krzyży, by podziwiać okoliczna panoramę. W poszukiwaniu tamtejszej flory zawitaliśmy do Dołu Norowego i Korzeniowego. Po ostatnich wizytach w poznańskich galeriach nabraliśmy odwagi, by zajrzeć także do miejscowych kuźni sztuki. Niektórzy spośród nas wysłuchali i oglądali film, jak powstaje „sztuka w szkle”. Wybraliśmy się również na rowerową wycieczkę do Męćmierza, żywego skansenu tej części Polski. Wszystkiemu towarzyszyła cudowna pogoda, dobre jedzonko i odrobina lenistwa. Zainteresowanym turystyką w tej części Polski polecamy to urzekające miejsce. Oto nieliczne ze zdjęć..sami popatrzcie:)